Wednesday, November 10, 2010

mCm² kITA kongsi BErsaMA k

salam semua...waaa terlalu lama rasanyer tak merepek dalam blog ni kan...ish ish ish kesibukkan melanda dalam diri so ape lagi sndiri mau ingat a...haha...lagi pon tak de idea yg nak menulis la..huhu..so smlm saya bukak FB CIK JIEJIE saya skali tgk pic ANAK SEDARA saya...ishhh acik mira rindu la kat dia...muuaaahhh...sayang nina sgt2...so tgk la pic kat bawah ni..mata dia wajib ikut acik mira dia k...hehehe sbb mata acik mira dia beso..huhu...comel nyer la anak sedara saya ni kan...geyammmm tau...huhu



so kesibukan exam buat kan saya sndiri tak tentu hala...mner tak nyer ni la 1st time saya buat semua ni...skang ni banyak jugak la saya dapat belajar...paper pon thanks la kat bos sbb banyak tahan ngan saya ni..yer la saya ni budak baru belajar so tak semua sempurna...ape2 pon insya allah akan datang saya akan cube yg terbaik dari yg lebih baik yg saya pernah buat...


tibe2 saya rindu kat kengkawan saya yg keje kat uia...skang ni semua dah tak de..tinggal sape je...MR.BUAH ATI WAJIB a ada kat uia ni..hah kawan saya yg nak kawin tak lama lagi AINUN...haha...ntah la tibe2 rasa rindu kan semua tu...KAK MYNI n adik kesayangan saya FARA n NEKMA tak lupa jugak kat....ntah la kan bila lagi dapat bkeje dibawah satu bumbung mcm dulu...saya rindu kan suasana masa adik2 saya ada..tambh2 bila kenagkan balik masa g GAMBANG ishhhh buat kan tersnyum sampai ketelinga kenang semua tu...huhu...hope kowang semua sihat sntiasa...mira sayang kowang semua tersangt2 tau ;0)







 

MR.BUAH ATI buat saya sentiasa RINDU kat dia...ntah la tak tahu la nape..nak kata msj..stp masa..jumpa selalu jer wajib pagi sebelum masuk opis n sebelum balik tu dah pekara wajib dah tapi still lagi merasa kerinduan yg melampau...hehehe alamak tibe2 tergedik skejap...hahaha...dalam diam tak diam saya jugak pernah jumpa family dia..alamakkk skali bnyk tul gosippp yg saya terima tau..hehehe...eh rasanyer senpat nak ucap SELAMAT PGANTIN BARU tuk akk dia..hehe...uuiitt jgn tak tahu k saya g k kenduri dia...thanks kak yani n kak amy teman kan saya n family...hehehe..skali jumpa semua sepupu dia...alamakkkk dup dap dap dup dap...mula2 saya ingt kan MR.BUAH ATI saya ni penakut skali keberanian dia buat kan saya sendiri teruja..hahah so tu la 1st time ibu n abh jumpa mak n bapak MR.BUAH ATI...hehehe...malu nyer saya time tu tak yah ckp la..hehehe...uuiittt udah2 kembang dah ni...hahah...baru2 ni saya kena keje sabtu n ahad so MR.BUAH ATI dtg teman kan saya..sambil tu dia study saya teman dia buat nota...yyeeeyyy berjaya jugak kami siap kan nota dia walaupon siap bertelagah nak cari isi penting...hahah..adat a tu kan cara blaja kita kan tak sama..huhu..so this week plan baik punya tungguu a kalo jadi saya nak jadi JUARA...hahaha...sayang MR.BUAH ATI saya ni tersangat2...hope hubungan ni kekal hingga ke akahir hayat...to MOHAMAD HAFIZ B JUMIRA thanks sentiasa ada di cc sayang tak kira ape pon berlaku...thanks cz sudi terima baik n buruk sayang..sayang sayang kat b tak kan pudar walaupon sedetik...LOVE U SO MUCH SAYANG....



No comments: