Friday, September 17, 2010

gUMbiraaaaa...

salam semua...meh kita tgk pic raya k..hehe...kebnyakkan tak de kat saya pon maklumla balik sowang² lupa lak nak bawak balik camera...so ape lagi...nasb baik la akk sedara saya ada camera...kalo tak kempunan la saya nak bergambo...hahaha...tambah² kami ni pantang bergambo...ada je pose yg kami nak buat ..hehee...so tgk² la pic yg ada ni jer k..hehhee..pic ni stat kami dari slim river sampai la ke bidor...nasb baik la time dalam GIANT kami tak amik kalo tak abis la kami kena halau kuar...heheheish ish ish...

ha terlupa lak nak bg tahu my mum n my dad dah balik dah...yaaahhhoooo...pagi ni sarapan ngan diowang..syokkkk mcm² la kami borak kan..n 4 the first time my dad pakai SAMPIN time nak g semyang raya...keh keh keh..ape lagi anak dia yg gumuk ni bahan la abh dia...hehe...smlm sampai jer umah saya bukak pintu n siap jerit YEYYYY DAH SAMPAIIII...ape lagi abah letak jer barang saya pelok abh n kissss dia tau...dia pon same...hehe...my mum pon saya buat mcm tu...rindu lak rasanyer kat diowang....yer la dekat seminggu diowang tak ada kat umah...rinduuu nak dengar my mum membebel tau...heheh...ape² pon saya suka kan nyerrrr...

~so comel kan picas kami...hehehehe~

No comments: