Thursday, September 9, 2010

aIR matA dia BUlan puAsa...

salam semua...arini pagi² air mata saya jatuh...ni gara² saya tak beraya ngan family saya...walaupon ditahan makin laju jer jatuh ke pipi ni...saya ngah mandi pon leh kuar jugak air mata ni...nak siap ape tah lagi laju je turun...ishhh tak tahu la...sedih giler je rasa...arini sya siap awal pastu terus je turun bawah...berat je rasa nak g keje...tapi kena jugak g...so tgh duduk² my dad tibe sentuh pale saya...tak tahu nape...saya thu dia ngah tahan sebak kat dada...saya biar kan jer..layan perasaan yg ada ni...pastu lak dah tieb masa saya grak g keje...g blakang amik tisu...sebak tu dah mula rasa dah bila g je depan adik saya terus je peluk saya...gugur la air mata...sampai sedu²...dah salam adik saya saya duduk depan ibu saya mintak ampun ngan dia..lagi kuat a tangisan saya...sedihhh tu melanda...abh saya dah tunggu dalam kete..lama jugak a dia tunggu...bila saya masuk je kete ape lagi dia pon dalam kesedihan...

abh saya tu senang tu kuar kan air mata...cite hindustan pon leh tau...so dalam perjalanan saya suram je rasa...sampai je kat ngan opis saya abh saya pengang pale saya lagi...ya allah gugur la air mata saya...bila dah bnti kat tangga dia selalu turun kan saya ape lagi tersedu² la...yg penting mintak maaf kat abah saya..ishhh lama saya duk dalam kete tu...abh saya peluk saya...ishh tak leh bayang kan la..saya turun tak mo pndang blkang dah..terus naik...dalam saya naik tangga tu air mata tak bnti² pulak..bgkak mata tu tak yah ckp la...siap MR.BUAH ATI saya pesan jgn a nagis...sabo² atoiiiii..susah nak gambar kan kesedihan di pagi raya nnt mcm ner...

so tadi kol my parents diowang dah ada kat tapah...hope semuanyer pegi n pulang ngan selamat...aminnn....

eh yg kat atas tu cite smlm k...lupa lak nk post..hehe..so arini still lagi kat kerusi opis ni...dtg opis mlangut jer...bukan buat ape..so tunggu masa nak balik pastu siap² mybe ptg kang bru grak balik perak...hope semuanyer selamt n berjlan lancar...tuk semua pgikut blog ni...SELAMAT ARI RAYA...ape yg terkasar bhasa...teruguris ati ker...saya mintak maaf so 0-o yerk ;0)

No comments: