Thursday, July 1, 2010

seRAbutttt~~

salam semua..ari ni dtg opis ngan penuh semngat sbb pahi² lagi saya dah kol MR.BUAH ATI saya..ni gara² rindu la...tapi setibanyer saya kat meja saya...ntah la perasaan tu bertukar...tak tahu ape nak kta kan...just yg ada dalam ati ni...KESEDIHAN...rasa nak mnagis pon ada...tapi ku tahan kan jugak...ayyoooo nape la perasaaan tu hadir time² mcm ni..tapi lepas jer perasaan tu hadir saya tak pikir ape pon terus sya msj kat adik kesayangan saya...ummm...wahai adik ku walupon kau ada kat skola ada akk kisah akk nk jugak msj ko TAPI ingat INI ANTARA KITA SAHAJA ok......wahai mira bangkit la engkau kerana semua kat opis ni nak tgk kau senyum...ummm...ntah la kan tak tahu la nak kata mcm ner dah...cube pendam selagi mampu...mira u can do it k dear...

pagi tadi bos bg tahu kat saya tempat saya ni akan ada owang amik next week insya allah dia akan dtg..begitu cepat kan masa berlalu...2 minggu lagi saya akan tinggal kan tempat ni...ummm rasa sayup la pulak...tak tahu la nak kata mcm ner...ati  ni je yg tahu n ati ni je yang rasa,...bermula kat tempat baru tu agak nyer mcm ner...leh ker owang menerima saya ni mcm ape yg saya dah ada kat sini??ummm...cabaran yg mencabar...doa² kan saya k...

ayyooo nape la perasaan saya ni  mcm ni...bangkit la sayang ku...tabah kan la ati mu itu...ayyyooo...mira mira...ape la nak jadi ngan kau ni...

No comments: