Thursday, July 1, 2010

cURANg~~

salam semua..smlm MR.BUAH ATI curang ngan saya...ha skali kantoii...tu la lain kali jgn buat kan dah kantoi...nak tahu nape...smlm MR.BUAH ATI kuar ngan adik kesayangan saya..ciiittt...sempat lagi..mentang² la saya keje amik kesempatan btl yerk MR.BUAH ATI...ape lagi saya pon majuk 10 saat...hehe...mner blh nak majuk lama² kang saya indu kat dia lak...huhuhu...ntah ape la yg MR.BUAH ATI ngan adik saya buat kan//ish mcm² yerk kowang...dari ari tu lagi dia sorokan sesuatu dari saya...skali bila sya ckp ngan dia..kowang berdua ada SKANDAL...siap MR.BUAH ATI kata TEMAN TAPI MESRA..ayyyoooyyyooo...ini mcm owang pon ada kaa~~..ish ish ish...MR.BUAH ATI MR.BUAH ATI...kamu berdua main kan saya yerk..tak per tak per...nnt a kamu owang...akan saya keje kan kowang berdua..huhuhu...

tapi buah ati saya pujuk sya ;0)..takut dia saya majuk,,,ha tahu pon tu la buat keje ngan adik saya lagi sape suruh...buat dalam diam² lak tu PROJEK BESAR la konon kan dah kantoi ;0) sudahnyer dia amik saya balik keje..masuk je kete mintak GANJA saya,,kantoii sakit pale..ape la..kalo la saya tahu dia ni sakit pale saya suh jer abh saya amik kan saya..ape nyer MR.BUAH ATI la kamu ni sayang oooiii...lepas lepak² bru saya perasan ada MR.TEDDY saya dalam kete tu..wah wah wah..saya tahu keje sape...patut a masuk je kete dia senyum sampai ke telinga...ish ish ish..elok jer letak kat depan tu..ape nyer owang la kamu ni...hehe..ape² MR.TEDDY tgk² kan dia k kalo dia wat mcm² awak sebut je kat ati awak tu saya akn rasa k..hehee...gilo ape ko ni mira ngan MR.TEDDY yg tak bernywa tu pon ada kimia ker??hehehe

No comments: