Saturday, July 17, 2010

PERGINYER DIA...

salam semua...arini bru ada kesempatan nak tulis blog ni...smlm saya dapat tahu satu berita yg buat kan saya terkejut sgt2...bnda yang tak sangka terjadi..lecture saya CIK BASARIAH BIDIN atau dikenali ngan CIK IRA meninggal dunia...sakit KENSER PARU-PARU...ya allah teruknyer la penyakit yg dia hadapi..saya tak sangka dia mcm tu..sbb dia ok jer..dari sumber yg saya dapat dia dah masuk spital dekat sebulan sebelum dia meninggal..dia mgidam nak minum jus mangga,nasi lemak lauk kerang...nampak sgt kan dia nak merasa semua tu sebelum dia pergi...alhamdulillah ape yg dia idam kan tu makan semuanyer dia dapat sebelum dia tutup mata...terasa kehilagan nyer...dalam masa yg sama jugak junior saya ayah dia meninggal...hari yg sama 2 berita sedih saya dengar...bgitu senang jer kan sesorang tu kembali kepad NYA....takziah tuk adik akk..REDZUAN HASHIM...hope awak pon tabah k dik..

dia pnh ajar saya waktu saya sem 2...saya ingt lagi kumpulan kami kena buat show pasal adat2 melayu tuk meminang sampai la perkhwinan...seronok sgt2 time tu..yer la siap ada hntran la n mcm2 la..nasb baik pelamin tak de...hehehe...CIK IRA ni seorang yg susah nak mara tau..senyuman dia memang manis..kecil org nyer...sed kan...hope pmergian dia dicucuri rahmat...tuk kuarga CIK IRA saya harap mereka leh tabah ngan pemergian dia..

smlm saya kuar ngan kawan saya...CIK AINUN...kami g tgk wayang...tu la 1st time kami kuar berdua..tu gara2 dah buhsan sgt la..ehehe...ingt kan tak jadi tapi jadi jugak..jenjalan baik punya..makan gelak tgk wayang pon gelak jenjalan pon gelak...ishhh asyik gelak jer dibuat nyer...hehehehe...tak tahu la nape kami ni asyik gelak jer..hehehe...tapi mcm2 la cerita saya dengar..ada buat saya terkilan..terkejut..semua ada la...tapi yg penting saya appy kuar ngan dia..CIK AINUN THANKS K KUAR NGAN SAYA...NNT KITA KUAR LAGI K ;0)

arini saya mizzz MR.BUAH ATI saya..eh sebut pasal MR.BUAH ATI dah lama jugak la saya tak cite pasal dia kan..ehekkk...rindu lak rasanyer kat dia..ishhhh mira MR.BUAH ATI awak tu ada kels jap g dia balik awak msj la ngan dia k..ehehehe...sayang kat MR.BUAH ATI saya tu...sayang kamu sgt2..

esok kawan saya  si gumuk ajak kuar...lepak ramai2...syok kot lama tak jumpa diowang...kalo jumpa ni mesti best giler la...semua cite kuar...ehehe...abis la kalo saya ngan si gumuk tu jumpa...GELAK kami jer yg blh dengar...hhehehe......


No comments: