Friday, September 18, 2009

SeLAmaT haRI raYA

hooolllaaaa...smlm aku kuar ngan minah n nadid..aku g berbuka kat luar...kalo tak si dia ikut tapi sbb hujan tak jadi la dia nak dtg sini...alamak sed la pulak pearemoticonhahaha..tapi tak pe la syok kot mkn bertiga pon redfruitemoticon...pastu mkn kat situ lak hujan turun ngan lebt nyer..nasib la ku bwak payung kalo tak basah kot..basib baik la aku ni kan brownteddyemoticon hehe....pastu aku oder chiken marryland...sedapnyer kenyang perut aku tau takmilkbottleemoticon ....pastu aku g jeljalan kat selayang mall..bnyak jugak org mlm tu sampai aku leh jumpa kwn2 aku n student aku..heheheh... brownteddyemoticon tapi ramai sgt org nak tegur pn payah...ehehhe...tak pe la kan janji diorg still lagi kenal aku yg makin comel ni...hahahahahah milkbottleemoticon



ha esok aku balik kampong so tak tahu la bila aku nk update aku nyer blog ni...adat la kan kat sana tak de line sgt...tak pe la yg penting aku appy nak balik kampong... redfruitemoticonso sblm aku terlupa la yerk nak ucap kan SELAMAT HARI RAYA...mintak ampun kalo ada salah n silap selama aku bt coretan ni,buat kawan2 aku sowie k so 0-0 tau..buat si dia yg gemuk syg mintak maaf k dear.. brownteddyemoticon


alamak kantoi la aku ni suka nagis brownteddyemoticon hahaha...tak per la kalo nk tahu ape jadi ngan raya aku kali ni..tunggu aku update coretan aku ni k...so skali lagi selamat pulang ke kampong n selamat ari raya..nanti jgn lupa jemput dtg umah k...blupemoticon

No comments: