Saturday, September 5, 2009

oH paGAr baRU ku...

ha nak tahu HOT gosipp tak??huhu umah aku dah ada pagar kot..hehehe...tu jer HOT gosipp hehehe...alahamdulillah la..akhirnya ada jugak umah aku pgar kan..hehehe..kalo tak msk jer tak yah nak bukak pagar...tapi tu dulu skang dah ada pagar k...siap member aku tanya mira ko nak pindah ker???yer la umah tak de pagar...hehehe...blh palk mcm tu kan???hehehe...tak pe nanti korg tgk la pagar umah aku k..lawa n besar..haha...jiji jgn jelezzz ok.. ;0)

~ni LA paGAR bRU saYA~

ptg tadi sblm aku tukar serbuk papan tuk momo n phoniex aku bg diorg mkn...ya allah bnyak lak tu kalo mkn..aku pon tak tahu la nape leh bnyak mkn mcm tu..huhu...tak pe la bila dah makan tu leh buang kat satu sudut..pastu mkn balik...aku tgk gelagat diorg tu buat aku yg geli ati tau...dah la si momo tu mgandung...hope kali ni menjadi la anak dia...yer la yg ari tu siap dia mkn..aku tgk pon geli n sed...bru berangan nak jadi NENEK...hehe...tak pe la..pasni momo kena asing kan...lagipon ptg tadi dia asyik mara giler kat phoniex tu..ayyyooooo..bertindak sblm terjadi..eheheh...ha kat bwh ni aku bg korg tgk gambo gelagat momo n phoniex..kalo korg tgk pon kelakar sgt tau..denan perut gemuk dia siap mkn duduk lagi tau..hehe..dalam gambo ni tak syok sgt kalo real best la hehehe...

~sI mOmO n sI pHOniEx~

korang nak tahu tak dah 2 hari aku tido kul 3pg...aku pon tak tahu la nape..dah a tido lambt pastu mata aku ni tak reti2 nak tutup lak...tensionn nyer...nasib la aku tak keje...ingt jumaat nak keje tapi mlm jumaat tu aku tak leh tido,tido pon kul brape..sok g keje aku tertido lak atas meje aku..ishhh bahaya kang tak pasal2 kang aku kena benti keje,,,hehe..sape la ada ubat untuk aku yerk??nak kata aku ni ada masalh so far tak de la..ntah la kan..bila aku tak leh tido aku main jer psp aku..hehe...sampai melompat2 aku dbuatnyer bila ratatuill aku tu melompat..hehehe...pastu mlm tadi aku bersembg ngan jiji n hani..tu la kan sape suh tak tido kan dah kena kaco ngan momo..hehe..mlm ni tak nk tido awal sbb nak tgk cite..huhu...so mata BERTAHAN...hahaha..

raya nak dkt walupon ada lagi dalam 2 minggu..rasa kejap jer kan semua ni berlalu..raya tahun ni aku balik perak..beraya ngan family belah ibu aku...aku cian kat atok aku yg duk kat kedah..dah la kami ber4 je cucu n aku la cucu yg paling dia syg tau..huhu...nak tahu nape???sbb dulu aku la satu2 nyer cucu pompuan sblm adik aku lahir..so bila dah besar aku blaja kat perlis selalu la jugak aku balik kedah..so ape lagi aku jer la yg paling rapat ngan atok n acik aku..ehehe...sbb tu la aku ni syg lebih n dpt pon lebih la..aku ingat lagi time aku dapat duit mara..aku hulur kat atok n acik aku..duit ptptn tak sempat sbb tak cukup kot..pastu aku pratikal n keje ckgu pon aku bg cume yg aku keje kerani ni jer aku tak bg lagi..sekurang2 nya atok n acik aku merasa jugak aku nyer duit kan...yer la kalo aku balik jer mesti ada je yg dia bg..ummm..sednyerrr..ni yg nak nagis ni bile teringt semua ni...

dulu kalo aku nak balik perlis dari umah atok aku kalo salam TAK SAH kalo TAK NAGIS..tu la aku kalo korg nak tahu..air mata aku ni cukup senag tuk org yg aku syg tau..hehe...tak pe la dari situ pon dah tunjukkan bahawa aku syg kat atok n acik aku...lagipon time2 umah tu sunyi aku la penyeri dia..sbb aku ni gelak kuat n kuat myakat atok aku..hehe..nak buat mcm ner kan..aku ni kan peramah n mulut becok..hehe..atok..acikk...i mizz la kat u..aku ingt lagi aku bwk kwn2 aku g umah atok aku..suka diorg tau..yer la sekurng2 nya ada jugak yg dtg melawat diorg...biasala kan org tue..huhu...tak pe nanti aku nak balik la.mok nk ikut ker??hehehe

eh banyak lak yg aku cite ari ni kan..hehe..ummm...aku teringt kan kat seseorg la..ntah la aku harap sgt dia muncul n kota kan janji dia..ntah la bila aku tgk dia bt aku terpikir nape salah aku ke selama ni..atau aku terlalu syg pada dia??ummm...tak pe la kita tgk jer la nanti..biar la aku ngan life aku..aku harap sgt dia akan muncul dalam idup aku mcm dlu sbagai teman aku..hope 1 day..tapi skang ni aku doa kan dia bahgia n sht selalu..aminnn...

ha nk cite ape lagi yerk???kalo ikut kan nak cite mcm2..yer la sbb time2 mcm ni la yg tibe2 timbul idea yg melimpah ruah sampai tak cukup..hehehe ok la tu kan ngah ada benda yg nak dkongsi kan..hehe..ha korang nak tahu tak..raya tahun ni aku ngan 9 lagi gadis cucu tok dollah akan pakai bju sedondon..wow..jgn jelez k...nanti aku amik pic bg korg tgk..tapi time raya nanti la k...tunggu la tau..hehe..satu lagi bju aku sama ngan adik kesayangan aku la ape lagi...kami setiap tahun WAJIB sama tau..hehehe..nak buat mcm ner dia jer adik yg aku ada..tambh lak tu pompuan so ape yg aku ada mesti dia pon kena ada..kalo tak nanti dia jelezzz..hahahahha..KENYATAAN tu k..huhu..ok la aku chow dulu..nanti kalo aku ni rajin aku update aku nyer blog ni k..sblm tu mizz u all..daaa

No comments: