Thursday, April 21, 2011

aDInda Ku....

salam semua...arini meh sini nak kongsi derita adik kesygan saya yg sowang ni...idup dia tak susah mcm kita tapi cara n latarblakng dia yg buat kan idup dia susah sowang diri...sedih sgt² ngan adik saya yg sowang ni...cukup bnyak derita yg dia lalui...dari hal keluarga...diri lagi...insan tersayang lagi...ntah la tak tahu la nak kata mcm ner dah...sampai saya sendiri dengar sebak je rasa...mengalir je air mata saya bila saya dengar cerita adik saya sowang ni...agaknyer kalo saya ada kat tempat dia mampu ker saya tanggung semua nyer sowang diri tanpa sesiapa di sisi?? berat sungguh dugaan adik saya ni...dia anak sulung dari tiga bradik...ada family tapi mcm tak de family...semua susah dia sowang je yang tanggung...berat nyer la tanggungjawab adik akk ni sayang...tak pe la adik...akk tahu adik akk mampu tuk semua tu....mnagis la dik...meraung la dik...luah kan la dik...asalkan akk dapat balik adik akk yg ceria...susah ati akk tgk adik akk mcm ni...tambah² adik akk ni jauh dari akk...ingt k dik semua masalah adik leh selesai kan ngan baik...semua dugaan yg datang akk tahu adik akk ni mampu tuk tanggung n hadapi semuanyer...akk sentiasa ada di sisi adik akk ni...akk sentiasa bg semangat tuk adik kesayangan akk ni...di mana adik akk ni ada akk sentiasa akan ada di sisi adik..

wahai yob kami semua kat opis ni sentiasa mengalu² kan kehadiran adik...ingat k dik...kami sentiasa ada di sisi adik,...sentiasa sanggup tuk kongsi masalah bersama²...yang penting adik akk ni jaga diri...ingt k kami sentiasa rindu kan adik...video kat bawah ni saya rembat dari FB muhammad hafiz 
sorry k adik akk rembat je..sbb akk tgk adik main gitar tu tuk luah kan perasaan adik yg gundah gulana...ape² besttt dooohhhh ;0)....so adik be strong k dear...we always behind u what ever happen k dear ...

  video

No comments: