Thursday, April 14, 2011

OHhhhh...BTE

salam semua...arini ari yg kedua kat BTE...OMG i hate this place....saya nak balik OPIS saya jugakk~~~~ tak mo duk sini...nape???

* opis ni sunyi....
* opis ni tak seronok...
* opis ni jauh dari semua owanggg~~~~
* opis ni KECIKKKK....
* opis ni tak leh nak tgk student ENCEMMMm....
* opis ni tak de pantry....
* opis ni tinggiiiii....
* opis ni tak de kawan² saya...
* opis ni tak de kawan nak gado~~~
* n mcm² la yg tak seronokkk...

tapi ati ni still cube tuk sesuaikan diri ni...ummmm...mishhh giler kat opis lama...walaupon hari² dtg sana...tapi stiap kali jln bawak opis mesti tgk atas...ntah la kan...penangan duk kat sana dekat 2 tahun....ntah la kan..blh jer nak suaikan diri kat sini..tapi ati tu ntah la...pnt sgt² stp ari naik tangga turun tangga...naik lif turun lif...nak g DEAM OPIS pon JAAAUUUHHHHH...kompom a kurus a lepas ni...tapi saya rindu kan kusi n meja saya...waaaaaa~~~~ saya perlukan seseorangkat sini ;0(.....

dah 4 hari saya duk sini...keje ape saya nak buat pon saya tak tahu...sbb saya tak pnh buat sebelum ni...ummm....dulu lain skang ni lain...walaupon muka nampak kemasian mcm gula² tapi hakikatnyerr pahit sgt²...dah 3 hari mata ni jugak mgalirkan air mata...gara² cube tuk terima semua yg ada depan mata ni....sedihhhnyerrr la haaaiiii...ntah la nak buat mcm ner pon tak tahu dah...semua lect dtg tanya mcm ner...still ari ni kat academic...hehehehe...slumber je ckp depan HOD pon saya ckp mcm tu...kih kih kih sowie la PROF. bukan tak suka duk sini...tgh cube tuk terima kenyataan kat sini ;0)

so mira chaiyok² awak blh buat semua ni ;0)...4 MR.BUAH ATI thanks sbb sudi teman n susah kan diri...thanks jugak bg sokongan n dorongan tuk sayang terus tuk terima kenyataan ada kat BTE ni...so tuk DEPT.BTE terima kasih kerana mengalu² kan diri ni... 

~seMUA saya TETAP akan ANGKUT~
~ceriA dalam DERITA~

No comments: