Monday, July 4, 2011

salam semua...allaaahhhaaiii berbulan² dah tak mengupdate blog ni...hehehe...so kalo nak cite kan dalam masa dua bulan ni ishh tak yah ckp la mcm² yg jadi...hehehe...tapi meh sini saya nak cite satu bnda yg buat kan ati saya seronokkkk sgt²...bulan lepas saya msuk koir...n latihan dia setiap minggu tu ada lah WAJIB...kami semua siap ada CIKGU MUDE lagi ok...hehehe...so stp kumpulan ahli ada dalam 14 owang...so kami ni dibahagi kan 2 kumpulan...sedihhhh gilerr sbb kebanyakkan kawan² saya masuk kumpulan 1 tapi ape kan daya saya..saya still teruskan perjuangan yg mendatgkan hasil...hehehe...training dia tak yah ckp la..agak memenatkan...nak dekat 1 JULAI tu lagi a...hari² ada training...hehehe...kat bawak ni saya bg awak semau tgk...sebelum 1 julai...hehehe....mcm² kesalahan yg kami terima time ni...and 1 more thing time ni intan ditukar kan dalam group lain dah...tak syyyookk tau..yer a geng saya dah ilang sowang...tapi digantikan ngan kak dila...ape² still fun...hehehe...

 ~training ngan CIKGU MUDE~

so masa telah tibe..jeng jeng jeng...hehehe...video kat bawah ni masa kami koir ari tu...alhamdulillah semuanyer mendatgkan hasil bila kami menang...hehe..syyyookk sgt² bila diumumkan kami lah JUARA...tepukan gemuruh dari semua staf ENGIN...hehehe...kemenagan di tangan kami....hahaha bapak a gelak jht...ehehhe...so semoga kowang terhibur a dgr k..agak² sumbang tu adat a...kami ni JUNIOR KOIR...hahahaha 

 
 ~KAMI JUARA~

so tu cerita jumaat lepas...cite smlm lak..lepas kenduri kat uamh sedara kat rawang...balik umah n semayang semua g selayang mall...ape lagi KARROOOKKKK a...hahahaha...so tgk la pic kat bawah ni tgk mcm ner gelagat kami bila camere dah ada depan mata...hehehe.... so mira hope pas ni update a blog selalu k...heheheh....





No comments: