Monday, May 24, 2010

tERLALu tERIStiMEwa..

salam semua...haii lama nyerrr la tak merepek dalam blog ni kan.keh keh keh...padahal bru jer minggu lepas update..hehehe...ari ni saya bosan giler kat opis...nasib baik la MATA ni tak TERTUTUP depan PC...hehehe....tapi ditabahkan ati kuat kan mata agar ia segar...keh keh keh..

meh sni sya cite ape yg terlalu teristimewa...ntah la kan...nak kata dia bnda idup yup bnda idup yg bernyawa..saya tak nk kehilangan dia...dia sbhagian dari idup sya..antara saya ngan dia biar lah HANYA KAMI saje yg tahu...ape2 pon saya HAPPY bila saya tgk dia HAPPY ngan saya...adik saya pon sama suka sgt kat dia...huhu...dah la COMEL jer..hehe..ha nak tahu ape dia???INGT DAPAT..hehehe..biar la ia menjadi rahsia antara kami bertiga =)...

ari sabtu ari tu adik saya masuk CITRAWARNA skali muka dia masuk TB la..hehehe...dia je yg tak perasan...pastu degil nak lawan ngan saya...sekeh kang..tapi tak per saya sayang adik saya sowang tu...mlm tu sempat a jugak saya tgk dia BERJOGET...mlm tu saya kuar..saje jenjalan..ngan sape??ish kowang ni sibuk jer nak tahu...heheh ADALA~~ hehe...bjlan je sampao ke SHAH ALAM kami g...dah tak de keje mcm tu la...paper pon THANKS k =)..balik dari makan tu sya amik adik saya...seronok jer sya tgk adik saya tu...ish adik saya ni...mcm tahu2 jer ape dalam ati akk dia ni..keh keh keh...

keesokkan ari nyer saya KUAR lagi...ngan sape...HEYYY NAK TAHU LAGI..ish ish ish..nnt a bg tahu..hehehe...kuar pon sbb nak jumpa kawan baik saya...so ape lagi kami lepak n lepak makan n makan pastu balik la...ehhehe...bukan g mner pon..lepak kat TAMAN LAYANG2 jer =) pastu makan kat BBS...ha kawan baik saya tu bawak BUAH ATI sya tau..hehe tapi dia tu suka malu2 tapi dalam malu2 dia dia suka tau...hehehe...

ummm...mlm ni just duduk depan lattop saya n dgr lagu...sambil msj ngan sape yg sudi..uhuk uhuk,..MR.AJAN saya??ntah la kan...tak tahu nak kata mcm ner..lepas sya gado ngan dia..saya ngan dia pon leh dikira brape kali kami msj n kol..ntah la kan...biar lah masa yg menentukan nyer...saya tak mo kata ape2...cume KAMI jer yg tahu...sebab HANYA KAMI yg merasa semua tu...

ari ni saya dengar cerita dari akk sedara saya...wow tak kusangka beb.hehe paper pon TUNGGUUU~~~...n weekend ni saya ada runion ngan kawan skola SKSU saya..tak sabo la rasanyer...tapi baju dinner sya tak de lagi ni...ish mcm ner la ni kan...keh keh keh tak pe la tunggu jer la kan...huhu NIK MOHD FIRDAUS ingt awak kapel saya mlm tu..heheh AIZA saya tumpang awak k...hehehe...

No comments: