Saturday, May 29, 2010

sEMuanyerrr...

salam semua...ummm...bnyak btl aktiviti minggu ni...kebetulan JIJIE n DEYDEY dtg...syookk nyer tak yah ckp la...heheh aper pon thanks sbb datang...mizzz sgt2 kat diorang tau ;0)....diorg dtg rabu ari tu...mlm sampai sini...tak sangka lak nak dtg rabu tu...ingt kamis...hehehe...mlm tu lak mcm nak deman skali post kata deman n btuk semua bos leh lak bg komen KO JGN TAK DTG OPIS SBB TAK DE SAPE JAGA...alamak bos saya on9 lak mlm tu..keh keh keh..so kamis dtg la keje...mcm biasa la ;0)...

skarang ni time lnch jer kami mesti makan ramai2...ntah la semenjak terasa makin hampir jer FARA,NEKMAH,AMAN,EKA n AINA nak bnti...nnt semua tu tak de dah...lepas ni lak KAK AIDA...ummm nape semua owang nk tinggal kan saya yerk...nnt ilang la keceriaan saya ngan diorg semua...tak pe la hope sgt2 kalo kita berjauhan kamu semua tak lupa kan akk k ;0)...sayang kat kamu semua....hehehe...

persahabatan tak kan ilang walau mcm ner pon...biar la sekejam mcm ner pon owang ty...biar la dia buat kita sakit skali pon biar la dia keji kita skali pon persahabtan yg kita bina jgn sesekali persia kan....sejauh mner pon kita asalkan ia dinamakan PERSAHABATAN...ia TETAP PERSAHABATAN ;0)...

this weekk memang minggu yg bermasalah..ntah la sowang2 kwan saya dalam keadaan tak stabil.....ntah la...awak ini guna nyer kawan...kalo awak ada masalah cite kat saya...selagi kita ada jlan pyelesaian kita leh selesai kan semuanyer ngan cara baik bukan mcm ni...saya terasa YUP terasa ngan sikap awak tu...disebab kan satu masalah kami semua terasa ngan awak...bukan jauh bermakna kami nak memiggir kan awak TIDAKK tapi kami nak awak pikir ape yg awak dah buat..kami tak nk buat diri kami benci ngan awak..so awak selesai kan la masalah awak satu persatu k...insya allah semuanyer akan selesai k... ;0)

mlm tadi saya kuar ngan semua sepupu saya...kami makan chiken wing kat area wangsa maju..nk tahu kami oder sampai rm100 bersamaan ngan 70 ketul ayam..ayyooooyyaaiii sampai nk terkeluar makan tau...dah la ngan buger nyer ya allah kenyang giler...ni gara2 abg sedara saya suh makan dia kata kalo tak makan kami kena bayar..hampeh tu tai memag giler la mlm tadi...semua owng tgk jer kami...makan bnyak sgt...akk kedai pon tu terkejut..hehe..mcm2 tul la..huhu..ape2 pon thanks abg jem blanjer kami makan..nyam nyam nyam...

mlm ni saya ada reunion sekola rendah..wow ni 1st time g tau..hehehe mesti diowang tak knl kan sape saya..sbb saya makan gumuks..hehehe...tak pe la hope sgt2 mlm ni fun sgt2..paper pon dapat jumpa balik semua kwan sya..mlm ni kul 8 lebih bru grak saya tumpang kawan baik saya ;0)...aiza thanks k...sayang kamu...



2 comments:

نور عطيرة said...

next tyme aku nk pegi :(

cOrEaTAn said...

huhuhu...jgn sed2 k..nt kita g k syg tuk next year... ;0)