Sunday, May 16, 2010

..... =0

salam semua...bila la masalah sya ni selesai kan..rungsing sgt2 bila jadi mcm ni..saya tak tahu mcm ner saya nak selesai kan...saya tahu ni salah saya tapi dalam masa yg sama bnda ni tak kan jadi kalo dia tak buat ape yg pnh saya alami dulu...ntah la awak..saya cube kuat kan diri saya..saya cube tuk tak mgalirkan air mata..saya cube tuk apy depan semua owang tapi...saya tak mampu buat semua tu...saya dah cube..tapi saya tak tedaya...smlm sya dapat tahu dia kuar ngan membe dia...ok tak kisah la..tapi ada dia bg tahu kat saya..dia kat dia ajak saya padahal kawan dia yg ajak saya bukan dia...terkilan sgt2 bila jadi mcm ni..ntah la...mybe dia pon tak perlu kan saya dalam idup dia kan..tak per la dari saya sakit kan ati dia..dari saya buat dia sakit kerana saya baik saya yg undurkan diri..tuk my love sorry 4everything..ayang dah buat yg terbaik tuk kita...

~i MISs u so MUCH~

No comments: