Friday, April 24, 2009

s irUTin

hai coretan...hari ni mcm biasala aku nak cite pasl skola aku..nak tahu nape sbb ni je la rutin aku stp hari..hahaha..hari ni aku nak ckp pasl student aku..mcm biasala pening pale aku bila budak2 tak fhm pe yg aku ajo..hari ni aku cube bincang karangan FAKTA tu..masih lagi tak blh buat..aaagggrrrhhhh..nape la dak2 aku ni mcm ni..jlnkan la pikiran yg dah terlalu tepu tu..hahaha..fening la ngan diorg..dah la main je keje..pemals lak tu...ngan aku nk kurang ajo..geramnyerrrr....pastu msk kelas satu lagi pon sama jugak tapi ada jugak yg tahu nak buat mcm ner..senang cikit keje aku ni..hehehehe..pas rht aku msk kelas tahun 2VENUS..aku tak tahu nak ajo pe sbb silibus diorg tu kesihatan ckit je so aku ajo diorg nyanyi..hahahaha..best dgr diorg nyanyi..

ni lirik dia...

jauh minat ku melayang..
terkenagkan diri mu sayang..
kau pergi ku sendiri..
kini kau kembali..

terpaku melihat wajahmu..[wajahmu]
wajahmu melodrama hatiku..[hatiku]
kau putuskan ku pergi dulu..
terganggu sinar radio ku..

ku tepis melodi hatiku..
yang hadir setiap waktu..
ku benci ilusi dari mu..
kau diam membisu...

jangan biar ini sendiri lagi..
oh kasih dengar la rayuan ku ini..
kasihku terhadap dirimu kasihku..
bintang2 diangkasa

huuuuhhuuuhhuuhuhuuu.....
huuuhuhuhuhuhuuhhuuu..

tiadakah kau tahu..
isi hatiku..
usahlah tinggalkan aku...
seperti dahulu..

jangan biar ini sendiri lagi..
oh kasih dengar la rayuan ku ini..
kasihku terhadap dirimu kasihku..
twinkle twinkle away.. [8x]㋡♥♥ ㋡

best je bila budak2 tu nyanyi tau..huhuhu..rasa brat je bila aku pikir lagi 5 minggu aku kat skola tu...walaupon lama lagi tapi aku akn hitung setiap masa yg ada..ntah la..berat je..rasa nak nagis pon ada..ntah la kan...tapi itu la aku..senang tuk tersentuh..senang tuk mgalirkan air mata..penah jugak org yang aku syg tanya menagapa nak nagis sbb laki..aku hanya menjwb kerana aku dengan cara tu la aku buktikan betapa aku sayang dia...ummmmmm...tapi kenapa dia cume hadir bila perlu...ntah la kan..dulu dah skarang jauh berbeza...i mizz my OLD hubby..ummm..kalo blh ku putar saat tu dah lama aku buat..tapi tu hanya la ilusi aku bukn knyataan...ntah la...

No comments: