Monday, April 27, 2009

kEnaNGAn..

alamak duk sowang2 ni teringat lak kat kak ksyg aku yg duk kat au2 tu...kak lin,kak ina,kak ila,kak ayu,kak sue n tak lupa jugak kat fest fren aku udate[ebab]...miz la kat korg semua...akk bila la lagi kita leh duk satu umah mcm dulu kan..leh kaco akk pastu leh kenakan akk..huhuhuhu..miz la kat semua tu..yang paling best time kita org kuar mkn satu umah...best giler la tak yah ckp mcm ner..kita org jadi giler dbuatnyerr...huhuhu..tapi tu la kenangan kami kat sana kan..kalo masa leh dputar kan balik mesti best..aku kalo time pratikal kul 7.30 je msti dah g...sbb sblm kul 8 aku kena msk..mula2 aku bhg HR pastu tukar bhg PAYROLL...lagi susah keje dia kalo nak tahu..tak yah ckp la..aku dah la tak amik akaun..nasb la aku ni sabo cikit..yg mner tak phm ape lagi amik buku catit la ape yg patut..hahahha..tapi nasb la supervisor aku ok..tapi mnager aku tu mcm siot jer..mner tak nyer asyik nk suh aku buat keje dia bg abis je..cntoh mcm fringe dia yg patut kena buat tapi ni aku lak yg kena..hampeh...dah la nak buat di tu rumit mula2 sbb aku tak tahu..tapi bila lama2 aku pro siottt,....hahahaha...keje kat sana pnt btl ari tu pnh skali keje seminggu tanpa cuti..keje je..pnt giler la aku dbuatnyer..maigrinnn...hahahha..keje yg paling pnt time nak akhir bulan..semua data nak kena tgk..nak kena slidik..kalo ada yg lbh kena bnyak la soal..ayooo...mcm2 la tau...keje pnt mcm ner pn kakrban kami ngan employee stats chippac takkan aku lupa kan..miz u all..kak pah i miz kat u la..


semua dak umah au2


lepak kat jusco au2


aku wit my best fren


my supervisor kak pah


employee stats chippac yg sporting

No comments: