Tuesday, April 6, 2010

seDih saNGAt2...

salam semua...ari ni mcm biasa balik keje my dad amik..pastu terus amik adik sya kat skola..then my dad ajak sya g tampal kasut so b4 that sya balik umah amik kasut...my dad mara kat saya sebab amik kasut lama sgt...mner tak nyer saya dah la tak de kunciso sya suh la my mum sya amik...skali dia mara kat saya...tu tak pe la ingt dah ok blh plak kat tempat kasut tu dia mgamuk mara kat sya..sedih tau tak semua org pndang sya..time tu bengang pon ada.,.sbb abh saya ni tak blh nak sabo...

kat kedai tu lak org tu kata leh siap kan skang so sya ckp kat my dad..pastu dia mara kat saya kata lama la nak tunggu...ya allah dugaan ape la yg engkau berikan hamba mu ini ya allah...sedih sgt2 ati sya ni...sampai mgalir ari mata time sya tulis blog ni...bila la my dad ni nak ilang panas baran dia...saya sedih sgt2 sebab selalu sgt2 dia mengamuk tak tentu pasal...panas baran dia tu mcm dah mguasai diri dia je,,

No comments: