Friday, April 2, 2010

seDih meLAnda ATi ku ;0(

salam semua...sya terasa kehilangan seseorg yg bg saya dia lah penghibur ati sya setiap pagi...kul 12.30mlm 2 April 2010 DIN BERAMBOI kembali ke rahmatullah...sed nyerrr...ntah la sya tak sgka bnda ni jadi mcm ni...saya ingt dia akan sht n ceriakan ati sya tapi hakikatnyer dia pergi tinggal kan semua org..mcm ner la kan RIUH PAGI ERA tanpa dia...sya akan merindui telatah dia sampai bila2.... ;0( rindu sgt2 kat dia...walupon dia tak phn knl sya..ntah la bila dengar pasal dia air mata saya pon leh berjurai sebak je rasa ati ni...seminggu tak dengar sore dia sunyi je...sedih sgt2...TAKZIAH tuk family keluarga allahyarham...

~mizz him so much~

mira life must go on kan so jgn sed2 mira kan baik ;0)...sebelum terlupa sowie sgt2 dah lama tak update blog...tak sempat n letih sgt2..skang ni sya jaga EXAM..next week baru abis...balik sakng ni pon kul5.45ptg baru leh kuar opis...nasib baik la tak terlepas NA O MEI saya...hehehe..semalam sya n fara leh buat keje giler...ntah la bosan kot...kami ape lagi buat hal kat bilik blakng...hehehe nak tahu kami buat ape...tgk jer pic kat bawah ni ;0)



~biLA gilER MELAnda KAMI~


skang ni sya nak cite pasal keadaan dipagi hari setiap hari...asalkan pagi je bla sya nak g keje matahari akan naik sampai mencucuk anak mata sampai la tak nampak jalan...bahaya btl..dah la mata saya ni silau..so sya akan kalah pada matahari...awak tgk la sendiri pic ni...ya allah sukarnyer sya nak larikan mata sya ngan matahari ni...sampai berair pon ada huhu...nak buat mcm ner kan mata ni BERPENYAKIT lak...heehe...

~maTAhaRI~

awak...saya sedih sgt2 bila sya teringt balik kenagan dulu sya...ummm..ntah la bila sya pikir semua nyer ada depan mata..susah sgt sya nak ilang kan rasa tu semua...lately ni lagi a sya terasa semua tu...serius sya kata kan saya serba salah ngan MR.HUNNY BUNNY saya bila mcm ni...tapi ntah la..skang ni pon masa sya ngan MR.HUNNY BUNNY saya kurang..sya keje dia pon keje..tak de masa nak kuar...lama jugak la sya ni tak kuar ngan dia..ummm MIZZZ giler kat dia...sya tahu MR.HUNNY BUNNY saya sht tapi saya indu sangat2 kat dia ;0(...tak pe la nnt ada masa kami akan jumpa kan...hope hubungan kami akan kekal sampai bila2 ;0)

No comments: