Thursday, February 25, 2010

dIA disINI ;0)

salam semua...arini cik dedey saya ada kat umah..saje dtg umah saya...so tak sunyi a umah saya kan...skang ni pon dia n kudid g selayang mall jenjalan..saya tak larat la nak jalan...huhu...dia sampai tadi terus saya bawak dia g pasar malam kat BBS...mcm2 kami beli...ish ish ish POKAI saya dibuatnyer tau...hehehe...tapi tak per la kan..saje jenjalan ngan dia...g sana saya jumpa anak murid saya...mizzznyer kat diaorg...tak per la kan..hope diorg tetap rajin n tak nakal heheh....skang ni sya sibuk duk buat kan movie maker tuk ibu saya...cz dia nak pencen dah bulan 4 ni...tapi mcm tak menjadi jer...tak per la tunggu n lihat la hasilnyer...hehehe....

ari2 saya lalui mcm biasa la...ada yg suram n ada yg apy...tapi this week saya tak tahu nape saya rungsing jer..sampai semua org tegur...ummm...to my MR.HUNNY BUNNY sowie 4 everything...this week sayang bnyak buat ati b terluka kan...sowie sayang....

No comments: