Wednesday, February 17, 2010

.....

salam semua..skng ni sya dah ada kat umah...ari tu balik kampong bestt huhu...adat a kalo jumpa sedara la katakan...hehehe...tapi syok sgt2...yer la mcm2 cite ada ngan umah yg baru ditambh..ngan bilik cik dedey yg baru...huhu gosip2...hehhe...so far semua perjalanan pergi n balik saya semuanyer ok.alahamdulillah la ;0)...

awak sya btl2 teringt kan seseorg yg pernah hadir dalam idup saya....dia jugak pnh kongsi segala sed n gembira saya satu ketika dulu...ntah la tak tahu nape???pas ni dia akan balik johor tak kan duk kat sini dah...agaknyer bila lagi saya leh jumpa dia kan...antara kami tak de jurang sebenarnyer tapi disebabkan seseorg semua jurang yg tak de hadir sekelip mata jer...aagggrrrhhhh...hope semua ni akan berakhir ngan cepat...tuk awak yg bace coretan saya ni...saya mintak maaf sgt2..kalo ada salah silap saya ngan awak...kalo awak indu saya pndang KLCC..satu awak dan satu saya...ummmm...

aagggrrrhhhhh nape perlu saya sed2 mcm ni..andai kata kami ni kekal sebagai sahabat...insya allah kami akan terus sebagai sahabat...tak perla saya tetap doakan kebahagian dia aminnn....awak semua nak tahu tak mcm ner sya kenal dia...time tu sya kenal dia kat FRIENDSTER...huhu..knl2 dia ni ok la...pemalu tu wajib...hahaha...tapi kami selalu jugak msj kat FS tu..sampai la satu hari tu kami jumpa n kami rapat...kebetulan umah dia dekat ngan saya...so ape lagi...sering a jugak jumpa..huhuhu...tapi sampai satu tahap hubungan kami ni tak leh diteruskan...ntah la tak tahu salah sape...nak kata sayang yup i still sayang kat dia...tapi semua tu dah jadi bubur...mcm2 la kan..

ah dah la lupakan semua tu...kang leh buat saya nagis lak..hehehe...ha nak tahu HOT gosipp tak...saya dapat RM5 dari atok saya...kalo awak semua nak tahu atok saya tak pnh pon bg duit kat saya...tapi ntah ape mimpi dia leh bg duit kat saya...saya pon ape lagi amik la...mner leh tolak rugi beb...hehehe...tapi thanks a atok k bg duit...kih kih kih...

yg saya nak cite ngan awak semua lepas ni lak pasal duit gaji saya yg tak masuk2...ayyooo dah la raya cina duit nakbalik kampong ak kena pakai mcm2 la...leh lak tak dapat gaji...ish bengang giler la..masalhnyer tuk PART TIME mcm saya n kawan2 jer yg tak dapat...ingt kami ni makan pasir ker???ntah la kan..kita tunggu jer la mcm ner nnt...bila nak msk kan....sok keje...so ape lagi time tido la..huhu...nite2 semua

No comments: