Friday, January 1, 2010

taHUN barU MEnjeLMa ;0

salam semua....ape2 pon selamat tahun baru ;0) tuk semua pembaca blog saya...mlm tadi tak kuar pon just duk umah tido...hehhehehe...ha smlm saya g interbiew jadi ckgu tadika kat satu tempat ni...kalo awak semua nak tahu dia siap kontrak kan saya selama 2 tahun kalo saya nak benti sblm 2 tahun saya kena bayar semua cas kusus yg saya g..ish ish ish...gilo tu..pas tu keje saya selama 6 hari n balik sampai kul 2...alamakkkk....baik saya duk kat uia...tapi tak pe la sya just g interbiew jer smlm...pas balik dari interbiew saya kuar g tesco nagn family saya...hehehehe..ape lagi g beli barang2 dapur la...pastu ygf syok skali sya beli printer n jubah...aminnnnn dapat jugak ape yg saya nak...hehehhe...

mizzzz sgt2 kat MR.HUNNY BUNNY...bila la saya leh jumpa dia lagi...rindu rasanyer nak tgk dia...ummmmm ;0(....smlm dia balik dkt kul 3.30am...bukan g sambut new year pon...dia keje...ya allah nape la dia keje teruk sgt,...saya kecian sgt2 kat dia...kalo la sya leh bantu dia...ummmm....

sya nak kongsi cite ngan awak semua...saya rasa terkilan bila kawan saya ni terus nak lupakan saya...saya kol dia tak angkat,saya msj dia langsung dia tak blas...sakng ni dia seolah2 nak jauh kan diri dari saya...nape la jadi mcm ni kan...saya pon tak tahu nak kata mcm ner dah ngan dia...n skang ni saya dah buat keputusan tuk terus lupakan dia n abaikan dia sampai la dia sendiri yg akan cari saya...hope dia sendiri akan sedar semua tu...

ish nape sed lak kan...tapi ni la lagi mydih kan saya...bila saya tolak 2 keje dalam satu masa...ada sebab tertentu yg buat saya jadi mcm ni...tak pe la awak semua doakan saya dapat keje yg bgus k ;0)...

No comments: