Tuesday, January 26, 2010

suNYI sePiiii..

salam semua...arini kat opis saya sunyi jer..kak yun tak de,kak huda tak dtg lagi,bos yat g CAC....aaayyyooooo saya na farah jer ada kat sini...kak aida buat keje dia...ish ish
ish...sunyi sepii je ni..hehehe...ummm keje mcm biasa la sentiasa TAK DE...kalo ada pon leh dikira n blh je terus SIAP..huhu tgk tangan sape la..kih kih kih....dari sya duk bosan2 ni
meh saya cita kat awak semua pasal satu perkara...

ni kes pasal kawan saya yg SUDAH BERTUKAR WAJAH....hehehehe..ntah la kan...dia cukup berbeza dari skang ni...walupon kami ni dah jarang jumpa tapi perubahan tu still nampak KETARA...salah saya ker yerk sampai mcm tu skali dia??ntah la nak tegur...tak pe la belum masanyer kot...awak nak tahu tak saya nak bg tahu satu kebenaran kat dia...yg pnh buat saya menagis satu ketika dulu...tapi patut ker saya buat semua tu...ntah la...biar lah semua tu jadi RAHSIA dulu kan...insya allah satu hari nnt semua ni akan terjawab wahai kawan ku...

pasal MR.HUNNY BUNNY saya sowang ni lak asyik keje je sampai masa ngan saya pon tak de...huhuhu...padahal bru je kuar minggu lepas...huhu..RINDU la kata kan..ALAMAKKK pecah rahsia...kih kih kih..tapi tak pe la saya tahu Mr.HUNNY BUNNY saya ni sayang saya sgt2..hope mcm tu la..kalo dia cari LAIN...saya tak ragu2 tuk ROSAKKAN LC dia...hahahaha...padan muka dia...brani a buat.. ;0)

skang ni sibuk sgt pasal ADUKA TARUNA...nape la ada jugak manusia mcm ni kan..nasib baik la dia dah myerah diri...nampak sgt dia dah sedar semuanyer..amiinnn bgus la sbb tahu salah diri sendiri...hope bnda2 mcm ni tak berulang...ajal maut bukan kita yg tentukan so terima je la ngan ati yg terbuka...btl tak??

No comments: