Friday, December 25, 2009

sUKA daLAM dUKA ;0(

~sis maini~

salam semua...ari ni nak cite bnda yg apy n benda yg sedih...kita amik yg sed dulu la kan...baru yg apy ok...sblm terlupa salam TAKZIAH tuk kak yani...hope kak yani tak sed2 lagi ok..semalam LAST DAY tuk SIS MAINI...dia dapat keje lain kat GUAN MUSANG..keje pejabat daerah n tetap lak tu...bagus nyer dia...tak pe la rezeki diakan..tapi berat je rasa bila dia benti...sedih jer rasa...semalam jugak bos belanjer kitaorg makan...nyam nyam sedappp...DR.SANI,DR.MAI,SIS YUN,SISI HUDA,SISI AIDA,SIS MAINI,AKU N FIDA makan same2 tuk meraikan sis maini...1st skali DR.MAI pastu lak DR.SANI n BOS YAT n last skali SIS MAINI yg tak terkata...huhu..paper pon hope pas ni kita akan berjumpa lagi...SAYANG KAK MAINI ;0)

~kami dalam bilik meeting~

kalo korang nak tahu sblm sis huda n sisi yun balik dari beli makanan sya n sisi maini ape lagi pose tanpa henti kat UIA tu la...hehehe lepas kan gian org tu sblm berangkat la katakan..hehehe..pagi ni dia balik kelantan family dia amik...ummm SELAMAT JALAN kak maini...jaga diri k...

ari rabu tu lak sedara saya konvo..TANIAH CIK TATY ;0)...hope pas ni blaja rajin2 k ;0)...mlm tu lak sya na family sya n fmly mak saya g mkan kat jalan ampang..restoran makanan arab...sedap la jugak...harga dia leh tahan la tak yah kata la..hehehe...paper pon makanan dia sedapp nyer..nyam nyamm...saya ni bab makan tak leh tolak...hahaaha tu yg makin COMEL ;0)...

sok kawan saya kawin...ingt nak g la...tapi tgk la keadaan mcm ner...nak g pon si gemuk saya tu ada kenduri lak..ish ish ish..mcm ner la kan...huhuhu...u all nak tahu tak my HUNNY BUNNY skang ni langsung tak de masa tuk saya...nak buat mcm ner kan dah tak syg kat saya la tu..huhu..tak de la dia sentiasa sayang kat saya..skang ni dia sibuk sgt ngan keje dia...sampai masa nak kuar ngan saya pon tak de...sed tu ada la tapi nak buat mcm ner kan..saya sabo jer la.huhu..paper pon saya tahu HUNNY BUNNY saya tu sayang kat saya sgt2...kat uamh dia ari ni ada cukur jambul anak buah dia...dia ajak dtg tapi sbb dia keje saya batalkan jer la..huhu...paper pon SAYANG HUNNY BUNNY ;0)

~malam di jalan ampang~

No comments: