Sunday, December 13, 2009

nEW baBY..nOW caLL me AnTIE miERA..;0)

salam semua...lama giler la tak update blog ni...sblm terlupa taniah kat kawan saya USTZ.WAN...yg selamat melangsungkan perkahwinan dia...kami sekuarga mucapkan taniah ok bro...k skang ni kita cite alkisah selama seminggu aku bermula keje...

minggu yg aku msk keje tu ada lah minggu register tuk semua dak uia...tempat aku jadi tumpuan semua budak nak add n drop subjek..giler la ramai...bayang kan la ntah brape ramai student yg ada perlbagai bngsa n mcm2 ragam...giler beb...minggu tu buat aku sakit pale pnt n semua nyer ada la...ngan kaki tngan yg tak cukup nyer.,..n mcm2 la...ish ish ish...huhuhu....hari last ari kamis lepas..mlm tu ibu aku ckp nak balik kampong...so dengan segan silunyer aku pon mgemas la bju...huhuhu...ape lagi o...balik kampong..huhuhu...saje balik tgk nenek n atok aku...alhamdulillah semua nyer sihat...next week nak balik lagi...yaaahhooo...

ha sblm terlupa aku dapat bby baru..12.12.209 adalah tarikh karamt...kalo nak tahu ni la cicit yg pertama bg generasi haji.dolah..huhuhu...pic dia nnt korang tgk la k...ragam dia semua mcm mak n ayah dia...pening pala kami tau...kami 8 org teman kan kak mas sampai la kul 1 pagi..pastu aku terus balik dari ipoh ke chikus...pntnyerrr...dah la ngan bby mcm tu..ragam mcm2..huuhu...paper pon tak sabo nak balik nest wekk nak ggt budak kecik tu..huhuhu....

mizzz la kat my hubby..dah la keje jer...jumpa???ish tak yah ckp la..susah sgt nak jumpa tau tak...tak pe la hubby...sabo jer la k syang...paper pon mizzz u alot dear...take care...

~ni la mummy bby tu wit adik aku yg gemuk~

~ni la pic budak yg kuat meragam rupa2nyer BERAK~

No comments: