Wednesday, November 25, 2009

seLAMaT aRI raYA aIDILadHA

waaaa..tak lama lagi nak raya...paper pon selamat ari raya ok..sok saya balik kedah...sblm tu sya akan singgah tapah tuk amik baju raya sya kat kakak sedara sya...pastu akan teruskan perjalanan g ke ipoh amik adik saya pulak..so mybe dalam pas tgh hari saya akan bertolak ker kedah...korang semua doakan perjalanan saya selamat ok...

keje saya mcm biasa la ok jer...semalam kak maini dah balik kelantan...alhamdulillah dia sampai ngan selamat..pagi ni jer saya,kak aida,kak huda,kak yun n bos yat jer yg ada kat opis...kalo ada kak maini ape lagi time bising tu bg kat dia la..hehehe...tak tahu la nak tulis ape...buntu la...hehehe...tak pe la nanti jumpa dalam coretan yg akan datang k...tunggu la saya update k ;0)...doakan saya selamat sampai k

No comments: