Wednesday, October 7, 2009

aPPy bUFRdaY mY daDAy..

waaa.....abah aku dah cukup umo 56 tahun..kih kih kih...alamak my dad dah tue la..hehe...apper pon to my DAD love u so much n HAPPY BUFDAY..u r MY DADDY MY HERO...hehe..mlm ni aku ngan family nak makan kat luar nak celebrate la...nak belanja ALAMAK gaji aku tak kuar lagi la...lagi pon bulan ni aku POKAI la...nak buat mcm ner LOAN ngan MUMMY aku bnyak sgt..kah kah kah...tak pe la nanti la kalo ada rezeki aku belanje la family aku..huhu

ha nak tahu lagi cite tak??mesti la korg nak kan..hehe...aku beli BOKBAND baru yg CELCOME nyer...tapi LINE dia AGAK mcm HAMPEH cikit la...ada masa dia SLOW nak MAMPOS...sakit jer mata aku ni menunggu tau HARAM tul...kah kah kah pakai tak sampai 24jam tapi dia nyer membebel mcm dah 24tahun aku pakai..hehe...nak buat mcm ner aku ni kuat lak membebel..tambah2 kalo ada member lagi la GOSIP semua ada la..hehehe..ALAMAK kantoi lak..hehhe...

keje aku lak mcm biasa la...skang ni budak2 EIT sibuk nak amik supporting letter..so ape lagi mcm2 ragam la student tu...dulu suh anto 5 syrikat tapi sibuk g anto sampai 10..ape la budak2 ni..skang ni bila kami buat 5 jer sibuk la ckp kami bukan nak yg ni..sepak kang bru tahu..dah tahu yg dah compom g anto bnyak2 buat per..pastu leh lak anto tempat yg best2 jer..bila kami buat GROUP pandai lak mgomel tak tentu pasal...nak jer SEPAK sorang2 kalo ikutkan ati tau...pikir diorg tua lagi dari aku jer tau...kah kah kah..sabo jer la kan..

ha skang ni aku kerap jugak la msj ngan aya...mizzz her a lot la...adik aku pon sama...ntah bila la nak dpt jumpa minah kecik tu..tak pe la nanti buat runion la biar semua leh berkumpul kan..mesti best giler la time tu kan..hope semua tu akan terjadi..AMINNN...

ha lupa lak nak cite ari ahad aritu aku ada buat open house..yg dtg anak murid aku,nuna,my hubby,yum + kawan dia + moto baru dia..n ramai la lagi...yg penting leh katakan semua staff kat tempat aku keje semuanya dtg kecuali kak yun n br.yat..ehhe...tapi leh kata kan meriah la jugak ari tu..cuma abg,sayang,ayie n mecheng je yang tak dpt dtg sbb jem giler time tu...ah tak pe la janji ada jugak yg sudi dtg kan..ingt minggu ni aku nk g umah fazri_CINTA..ntah la tu la satu2nya kawan aku yg terus ilang..waktu konvo pon dia tak dtg...tak pe la beb kalo ada rezeki aku leh jumpa dia sabtu ni..hope dpt la kan..kih kih kih...k la nak kaur ni nak g MAKAN BESAU..daaaaa

No comments: