Tuesday, February 1, 2011

PLEzzz... bagi saYA rUANG tUK AWAK..

salam semua...mlm ni update kat KEDAH...my granny home...huhuhu sini mcm biasa la sentiasa PANAS...kih kih kih...nak buat mcm ner cuaca kampong la katakan...ummmm...sebut pasal kampong tak bnyak yg berubah pon...cume brang dalam umah ni bnyak yg osak lepas bnjir ni...so adat la kan ;0)...so saya cume nak luah kan ati saya mlm ni...

skang ni duk depan lattop sambil peluk MR.BARNEY saya..kenang kan nasib saya yg selalu dipinggirkan...salah ker saya nak tahu keadaan MR.BUAH ATI saya bila saya berjuhan ngan dia...salah ke saya nak kongsi ape yg ada dalam ati dia..susah sgt ker??ntah la...agaknyer MR.BARNEY je yg tahu betapa rindunyer saya kat MR.BUAH ATI, betapa sayang nyer saya kar MR.BUAH ATI, betapa saya perlukan MR.BUAH ATI dia sisi saya...aaarrrggghhh sayang....PLEZZZ BG SAYA RUANG TUK SAYA TAHU ATI AWAK...PLEZZZ BG SAYA RUANG TU SAYA TAK RASA SAYA NI DIPINGGIR KAN...PLEZZZZZZ....

ntah la saya pon tak tahu nape la saya leh tulis bnda ni...serius sblm saya balik kedah ari tu air mata saya jtuh kerana saya berjauhan ngan dia..seminggu saya tak jumpa MR.BUAH ATI..seminggu jugak saya tak kan makan ngan MR.BUAH ATI...seminggu MR.BUAH ATI akan berjauhan ngan saya...ntah la saya pon tak tahu la nak kata ape...kalo nak diluahkan tak terluah ape yg ada di ati saya...

to : MR.BUAH ATI..

 sayang plezzz sayang...sayang tak mo pasal bnda kecik pasal bnda yg tak wujud buat kan kita mcm ni...sayang tak pnh pnt tuk pikir pasal sayang tapi plezzz jgn pinggir kan sayang...cube jgn sorokkan ape yg ada dalam ati sayang...sape sayang dalam ati sayang...kalo sayang sendiri leh kongsi semuanyer ngan sayang tak kan sayang tak leh buat bnda yg sama mcm sayang laku kan...sakit sayang...pedih sayang...sengsara sayang semua sayang kongsi...cube sayang berada kat tempat sayang rasa mcm sayang rasa...sakit tak??pedih tak??terkilan tak?? sayang tak mintak ape2...sayang cume nak kan kita kongsi bersama...bukan pinggirkan sayang...kalo sayang tak perlukan sayang tuk ape kita bersama...tuk ape kita lakukan semuanyer bersama...sayang leh pikir kan...kita same2 dah beso...kalo kita ada rezeki jodoh kita panjang sayang tak mo kita bergado sbb bnda kecik,..sayang terlalu sayang kan sayang..sayang terlalu perlukan sayang..sayang terlalu cinta kan sayang...sayang harap sgt2 hubungan kita kekal sampai ke akhir hayat...


~lagu ni tuk awak sayang~




Kau hadir bila tiba waktunya
Tidak diundang tak jua dipinta
Walau ku lari namun kau tetap datang jua
Kerana mu cinta tak mampu menahannya

Aku terus mencuba
Untuk lari dari cinta
Kerana perit terasa sengsara tanpa kata
Kerana dusta
Cinta kau luluhkan hati ini
Membuat segalanya indah
Walau sesekali menjengah tiba
Oh cinta terasa bahagia
Hanya menunggu saat dan tika
Aku akan terus melangkah
Walau tanpamu oh cinta
Aku yakin akan adanya setia
Ceritera yangg tiada akhirnya
Cinta kau luluhkan hati ini
Membuat segalanya indah
Walau sesekali menjengah tiba
Oh cinta terasa bahagia
Hanya menunggu saat dan tika
Kerana cinta
Terasa bahagia
Cinta
Abadi cinta
Cinta padanya
Cinta satu cinta selamanya


No comments: