Tuesday, March 2, 2010

yaTI nuNAG... ;0)

salam semua...arini sya nak story kawan saya nunag baru2 ni...comel kan...dia ni merangkap dak kelas saya waktu kat kolej dulu..umah dia lak sebelah umah saya dulu waktu kat asrama...dia ni lembut jer org nyer...kalo mara abis la korang...hehhe...lagi satu kalo kita cucuk pinggang dia dia akan jerit BULAN...hehhee...so saya panggil dia bulan...hahahha...dia ni pnh duk kat umah saya seminggu sementara nak cari umah waktu duk kl ni...sbb umah sya ngan tempat keje tak jauh pon ada la dalam 30mint nak sampai opis dia..huhupaper pon tuk kawan saya ni selamat bertunag k...hope berkekalan...n jemput tau kenduri kawin nanti...kami akan abis kan lauk kat umah yati k..hehehe...ha dia sampai kan pesanan insya allah dia akan berkahwin tahun depan...ape² nnt dia akan sampai kan kat kita semua ok... ;0)

~bakal PN.YATi~
lagi satu story saya nak sampai kan kat awak semua... DIA dah balaik JB..sape DIA tu??DIA tu pnh jadi sbahagian hidup saya...tak sangka dia balik sana tak bg tahu kat saya..sed a jugak terkilan tu tak yah ckp la kan...tak per la buat SI DIA...hope awak apy ngan ape yg awak buat k..sowie a kalo awak terasa ngan saya..

arini saya bosan giler la...dah tak tahu nak buat ape dah...dah la ngan ngantoknyer semua ada la...hehehe..keje??memang tak de pon...hehehe...nak buat mcm ner saya memang tak de keje..kih kih kih jangan jelezzz k ;0)...kak huda menanti masa jer nak bersalin...ish tak sabo lak nak tgk puteri yg bakal dilahir kan...hope kudua²nye selamat ammmiiinnnnn...kalo u all nak tahu dah ada nama dah tuan puteri dia tu..DAMIA...tak tahu la nama penuh nnt ape...kih kih kih...


No comments: